Khamis, 10 Mei 2012

peNcinta MOVIE korEa

akhirnya abeh gak final xam aku ..
selama aku blajo ne..
aku jrg giler tgk tb .. [ peduli apa aku kalo ada owg nk kata aku xde life lgsung .. Do I care ?? ]

JGN TNYA KENAPA ..??

"KENAPA ASYK MUKA dia JE YG SALU DOK KAT DEPAN TV tUHH . . "

actually, aku lbey shuke dgr radi0 .. ahax ...music .. SUKA . . SUKA .. SUKA . . . tng jiwa aku kalo dgr lagu2 ne ..xkesah music pape p0n ..ku lyn je .. lgu korea p0n bley , omputeh ke, melayu ke , industan ke, jiwang ke [ tyme sdyeh memey ku shukew lyn lgu sdyeh.. sje bg sdyeh ag .. owg kata kalo nk blajo, blajo sgguh2 .. s0, kalo nk sdyeh.. sdyeh ar sgguh2 .. kehkehkeh ... =_+

aku rindew nk bt sume bnd .. s0, cuty semester p0n lama ag nk abeh b4 aku blik spt sedia kala
[ minah poly] , jd bley la bt mcm2 ennn ?? adeh, penat ah cuty byk sgt .. beban .. kekdg bebal gak d0k uma lama2 .. tmbh lemak jew .. tp xpela .. [ dpt gak rehatkan mata aku yg dh nk rabun neh, sem depan bermata empatlah aku .... memey kne pkey spec .. sudah labun maaa !! ]

HAHAHAH . . nk tapau cuty aku cket x ??? byk sgt cuty arghhh ..ahax ..
aku budget nk bt sume bnd yg dh lm ditgguhkan ne .. HAHAHAHA . .
aku ada byk dwload citer , sumenyer utk cuty ne . .s0, ku sdg usahakan utk perabehkan sume citer neh..sonok xingat !! hik2


okeh .. mula2 sekaly..ku dah p0n tgk citer neh .. hmm dh tgk byk kali , tp serious memey xpenah jemu , ku dok repeat tgk ag .. feveret kowt !!!

FULL HOUSE .. hee <3 <3 <3


<3 citer kawen c0ntract <3

nExt --------->>>>

ji h0o i luf u !! [ tp sy CINTA "EMAK" sy ag ]






wahhh .. citer neh p0n besh ... aja2 fighting !! . . citer neh dah lm da .. tp apew bley bt .. dah bwu ne la ada masa ku nk tgknyer , pdhal citer neh dah d0k berkurun tapi dah lama terperap di folder2 lapy aku neh ha...

theN ,